برخی بازیکنان هنگام اجرای Star Wars Jedi: Survivor با خطاهایی مانند "Your Game Failed to Launch" یا پیام "You Don't Have Access" مواجه می‌شوند. برای حل این مشکل، EA نسخه‌ی 12.146.0.5403 اپلیکیشن خود را منتشر کرده است.

اگر پس از بروزرسانی اپلیکیشن همچنان قادر به ورود به بازی نیستید، می‌توانید روش‌های زیر را امتحان کنید:


۱. مطمئن شوید EA APP به آخرین نسخه بروزرسانی شده باشد.


۲. اگر بازی را از Steam یا Epic خریده‌اید، آن را از همان پلتفرم اجرا کنید، نه از طریق EA APP.


۳. مطمئن شوید فایروال شما برنامه‌های زیر را مسدود نکرده باشد:


خود بازی

EA App

Steam

Epic Games Launcher


می‌توانید این برنامه‌ها را به‌صورت دستی در فایروال در لیست سفید (Allow / Whitelist) قرار دهید:

  • EABackgroundService.exe
  • EAConnect_microsoft.exe
  • EADesktop.exe
  • EALocalHostSvc.exe
  • EASteamProxy.exe, Link2EA.exe



۴. تنظیمات سازگاری (Compatibility) بازی را تغییر دهید


به محل نصب بازی بروید → روی فایل اجرایی بازی راست‌کلیک کنید → Properties → تب Compatibility

گزینه Run this program in compatibility mode را فعال کنید.

گزینه Run this program as an administrator را نیز تیک بزنید.


۵. استفاده از ایزی کانکت


برای پایدارتر کردن اتصال بازی به سرور می‌توانید از ایزی کانکت استفاده کنید تا مشکلات ارتباطی کمتر شوند.

برچسب‌ها

سرویس کاهش پینگ رفع لگ رفع تحریم استیم EA Ps5 ps4 کنسول ایزی کانکت کاهش پینگ نامحدود Steam Blizard رفع دیلی تایم اوت دیسکانکت

لینک‌های مرتبط